2

zondag 25 maart 2012

S.W.A.L.K. ?

 Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige post.
Altijd erg leuk!

 Zoals gewoonlijk komt het papier voor deze kaartjes uit de wel bekende winkels.
De plaatjes komen uit boekjes die ik bij de Wibra heb gekocht.
Ze noemen het S.W.A.L.K.
Het bloemetje links onder op de kaart, zijn de  3 kleinste stukjes van een 3D plaatje.
Als ik er alles op zou plakken, werd het te groot.

Wilde eerst voor dit plaatje de zelfde kleur gebruiken als het andere.
Vond dit eigenlijk toch niet zo'n goed idee.
Dus maar een rose_achtig iets.
De rose roosjes heb ik  bij de Hema gekocht.
De groene blaadjes er onder zijn zelf bedacht.
Vlindertjes en hartjes geponst.
Verder allebei de kaartjes opgemaakt met glitter steentjes.
Dacht .....wel aardig gelukt......Toch?
Je zult maar zo'n leuk kaartje krijgen.....grapje!

9 opmerkingen:

Christine zei

Ze zijn inderdaad goed gelukt en ja, het is altijd leuk om zo'n zelfgemaakt kaartje in je bus te krijgen!
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaarten zeg!

Heel leuk gemaakt.

Groetjes Greet

Irene zei

Ze zijn beeldig Mieke en die plaatjes vind ik super schattig!!!!

Liefs, Irene

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes Marian

GerJanne zei

Hoi Mieke,

zal ik mijn adres even geven? Ook een grapje, maar zo kaartje wil ik best in mijn brievenbus vinden, hoor! Superleuk!

GerJanne

Linda zei

Wat een lieve kaartjes
gr linda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige kaarten zeg!

Groetjes,
Esther

Anneke zei

wat een schattige kaartjes zeg en zo goed gelukt.
ook mooi afgewerkt en leuke plaatjes.
fijne dag groetjes van an

Corrie zei

Wat een lieve kaartjes Mieke
Groetjes Corrie

.