2

woensdag 14 maart 2012

Kerst_spullen_in_de_kast!!!

******************************************
Heb gezien dat er weer nieuwe volgers zijn.
Welkom bij de "club".
En zoals gewoonlijk ook een tegen bezoek gebracht.
Veel mooie en grappige creaties gezien.
Even  weer een paar kerst kaartjes tonen.
Afgelopen dagen weer verschillende uurtjes er mee bezig geweest.
Zijn voorlopig echt de laatsten.....ben daar echt klaar mee.....zeker van dit soort!
Ga me nu op vrolijke voorjaars kaarten verheugen.

Het was wel leuk om deze kaarten te maken.....maar vind  het papier dat er bij hoort niet zo mooi.
Soms heb ik dat vervangen.
En dan vond ik de kaart gelijk veel mooier.
Zoals ik al eerder schreef .....stonden deze kaarten allemaal in een hobbyblad.
Voor sommige kaarten zaten er pyramide plaatjes bij.
Die vind ik foei-lelijk!
Dus gebruikte ik alleen het basis plaatje.
En nu op naar het VOORJAAR!


 


7 opmerkingen:

Judiths-creablog zei

Zo je hebt alweer een voorraadje gemaakt zie ik!!Mooi hoor! En inderdaad nu op naar de voorjaarskaarten, heerlijk om nu met die kleuren te gaan werken. En dan ook nog wat zon erbij....

Groetjes Judith

Christine zei

Leuk voorraadje heb je daar al! Groot gelijk dat je nu met iets anders begint, ik ben al benieuwd!
Liefs
Christine

BROCANTERIE DERDIJK zei

Een voorraadje te hebben is heerlijk, maar het is ook fijn om even weer aan iets anders te beginnen. Succes!

Groetjes,
Esther

Marian zei

Fijn om al een voorraad te hebben
Kijk uit naar je vlg creaties
Groetjes

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke.
Het zijn weer leuke kerstkaarten, volgens mij heb je al een aardig voorrraadje, maar ik weet uit ervaring dat je er aardig wat moet hebben.
Je hebt gelijk hoor!

Groetjes Greet

Corrie zei

lekker toch om al wat kerstkaarten klaar te hebben, ze zijn prachtig Mieke
Groetjes Corrie

Angela zei

Hoi Mieke

Je kerstkaarten zijn schitterende en ook gelijk een voorraadje in huis,

Groetjes Angela

.