2

zaterdag 31 maart 2012

Doorkijkje.....


Welkom Sandra, als nieuwe volger.
Leuk dat jullie weer reacties hebben achter gelaten.
Daar geniet ik altijd van.


Deze kaarten zijn toch niet helemaal mijn ding.
Vind het lastig om er iets mee te doen.
Heb achter dit hartje een achtergrondje geplakt.
De achterkant van de kaart er af geknipt en het geheel op een Lichtgroene effen kaart geplakt.
Weer een beetje aan het kleuren geweest en de rest versierd.
De lichtval van de foto's  is net iets verschillend.
Vandaar 2 foto's.
Hier heb ik ook maar 2 foto's van gemaakt.
Op de bovenste van deze 2, kun je zien dat het een doorkijkje is.
Bij de andere lijkt het of het dicht geplakt zit.
Heb er van alles opgeplakt.
Zou het zo, 1 2 3, niet allemaal kunnen benoemen.
Maar het spreekt toch een beetje voor zich zelf.

Fijn weekend allemaal.....Groetjes Mieke'S

13 opmerkingen:

Agnes zei

omdat het niet jou ding is heb je er wel mooie creaties van gemaakt
gr.agnes

Jopie zei

Allebei hele mooie kaartjes ondanks dat je het zelf niet jou ding vond maar zo zie je hè.
groetjes jopie

Sandra1968 zei

Ik vind het een hele mooie kaart!
Groetjes, Sandra

Judiths-creablog zei

Mooie kaarten heb je de laatste tijd weer gemaakt!!

Fijn weekend!

Groetjes Judith

Marian zei

Zien er weer allen gezellig uit, en wat ben je actief gelijk een hele serie kaarten
Groetjes

Rachel zei

Leuk gedaan hoor!!! Ik heb ook nog een paar van zulke kaarten in de kast liggen en ik wist ook niet wat ik ermee moest........

Corrie zei

Wauwwww Mieke
wat een prachtige kaarten
Groetjes Corrie

BROCANTERIE DERDIJK zei

Mooie kaarten hoor, ik doe het je niet na ☺☺☺!

Groetjes en een fijne avond,
Esther

Kreatives von Andrea zei

Du bist aber auch immer fleißig liebe Mieke und es sind wieder so wunderschöne Karten bei dir entstanden...

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

GerJanne zei

Hoi Mieke,

nou dacht ik dat je allang volger was....leuk dat je je aangemeld hebt.
Je kaarten zijn leuk!!Soms is het niet helemaal zoals je van te voren bedenkt, heb ik ook wel eens.
Groetjes,

GerJanne

Linda zei

Ookal is het niet jou ding, ik vind ze wel heel erg leuk geworden
gr linda

Juanita zei

Heel leuk geworden je kaartjes. Prettige pasen. Liefs juanita

Marian zei

Ziet er weer gezellig uit
groetjes

.