2

vrijdag 16 maart 2012

Lente?

Heb erg moeten lachen om mijn vorige post.
Op de foto van 8 kaarten, ligt er 1 op z'n kop en 1 op z'n zij.
Ik was zo aan het schuiven geweest dat ik er niet meer op lette hoe ze lagen.
Jullie hebben het vast wel gezien!
Ik zag het pas toen er al een paar reacties stonden.
Nou ja , dacht ik, dan verander ik het niet meer.
Tussen neus en lippen door een paar kaartjes gefreubeld.
Heerlijk licht en fris van kleur.
De 3D stukjes lagen al heel lang te wachten.
Dus heb ik er papier bij gezocht en gaan schuiven en wegleggen...weer pakken ...draaien.
Uiteindelijk is er toch wat geboren.
En ik vind het nog leuk ook.
De meeste spulletjes komen van A.C.Tion en K.R. Uitvat.
En nog een paar low budget shops.
Fijn weekend voor iedereen en mooi weer!


10 opmerkingen:

Irene zei

Volgens mij ben je bijna klaar voor Kerst en deze voorjaarskaarten zijn beeldig, zo leuk met die sprietjes met balletjes er tussen bij de eerste!!

Fijn weekend, Irene

Christine zei

Wat zijn ze mooi! De lente is in het land en dat zien we aan jouw bloemige kaartjes!
Liefs
Christine

Rachel zei

Ze zijn erg mooi geworden, heerlijk die frisse kleuren!

Marian zei

Mooie kaarten
Groetjes

Corrie zei

Wat een mooie kaarten Mieke
heerlijk die kleuren

Groetjes Corrie

Kreatives von Andrea zei

Ach die sind auch so schön geworden....so herrlich frische Farben und klasse gestaltet, gefallen mir sehr gut.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

GerJanne zei

Hoi Mieke,

wat een leuk kaartje, die onderste. het lijkt net of er diepte in zit door de diagonale streep. Heel erg leuk!!

Groetjes,
GerJanne

Angela zei

Hoi Mieke

Je lentekaarten zijn schitterend. Ik krijg helemaal zin in de lente.

Groetjes Angela

Judiths-creablog zei

Wat zijn je kaarten weer mooi geworden!! Heerlijk die vrolijke kleuren!

Fijne dag!

Groetjes Judith

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat mooi allemaal en deze tinten zijn inderdaad heerlijk vrolijk!

Fijne dag,

Groetjes,
Esther

.