2

dinsdag 20 maart 2012

Sarah Kay...

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post.
Ik vind het erg gezellig om die te lezen.

De plaatjes komen uit een boekje van Sarah Kay.
Gekocht .....ik dacht bij de Wibra.
Het zijn 3D plaatjes, maar daar gebruik ik alleen het basis plaatje van.
Als het vervolg plaatje helemaal intact is, gebruik ik dat weer voor een andere kaart.
De 2 onderste plaatjes "is...zijn" 1 kaart.
Zou je niet zeggen.....maar van de ene is een foto bij daglicht gemaakt en de onderste bij lamplicht.
En die kleur komt het best bij de echte kleur!
Had er eerst een labeltje op.....maar heb dat er af gehaald.
Weet eigenlijk niet wat nu leuker staat.



8 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Leuke kaarten zeg!!!.
Sarah Kay is altijd leuk vind ik.


Groetjes

Judiths-creablog zei

Leuk zijn je kaarten geworden!! Ik vind je onderste kaart zowel met als zonder label leuk!! Ik vind dat het allebei wel kan.

Groetjes Judith

Marian zei

Heel mooi je kaart
Groetjes

BROCANTERIE DERDIJK zei

Prachtige kaarten hoor!

Groetjes,
Esther

Corrie zei

Deze kaarten zijn ook weer erg leuk Mieke
Groetjes Corrie

Sol zei

Great Card... WOW.. You are producing.. . I love the image... Great Colors .. And Lovely Cards!.. :o)

Linda zei

Wat zijn ze leuk geworden
gr linda

Juanita zei

Wat het licht kan uitmaken he! Wel heel mooi je kaartje. Liefs juanita

.