2

donderdag 29 maart 2012

Oeps!


Er was een "neusvleugel" van mijn bril  afgebroken en dat zit echt niet lekker.
Naar de opticien gebracht en kon gelukkig gemaakt worden.
Maar moest wel opgestuurd worden naar de "makelaar".
Een paar dagen met m'n oude bril op gelopen.
Dat kijkt ook niet zo lekker.
Vanmiddag m'n gemaakte bril weer opgehaald.
Echt een verademing!
Kon ik ook weer een kaartje in elkaar flansen.

Heb een pakje van dit soort  kaartjes gekocht bij de Wibra.
De bloemetjes een beetje rood gekleurd.
De takjes heel lichtgroen gekleurd met gewone kleurpotloden.
Je ziet het op de foto haast niet.
Achter de opening een ovaal tuintafereel geplakt.
Verder wat versierd met vlindertjes, kantje en wat glittersteentjes.


Groetjes Mieke'S

7 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke,
Wat heb je een mooie kaart gemaakt. echt super!!

Groetjes

Agnes zei

dat is een leuk model kaart
en die heb je mooi bewerkt
gr.agnes

Marian zei

Ziet er heel leuk uit mooi modelletje
Groetjes

Willy's creations zei

Leuk dat je een berichtje achter liet op mijn blog...heb ook even genoten van creaties.

Groetjes,Willy

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Mieke
Groetjes Corrie

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart.
Groetjes, Sandra

Annette zei

Ik zou ook niet meer zonder bril kunnen, maar heb geen reserve bril. Aan kapot gaan heb ik nog niet gedacht. Aaaaj dat hoop ik niet. Ik heb namelijk nog niet zo lang een bril. Maar okay, iets over je kaartje. Hij is weer heel leuk geworden. Mooie creatie.
xoxo Annette

.