2

woensdag 27 juni 2012

De laatste Sarah Kay kaartjes.....Voorlopig althans!

Allemaal weer bedankt voor jullie fijne en leuke reacties.

Ik schreef al, voorlopig.
Heb nog zóveel van die mooie Sarah Kay plaatjes!
Maar moet even wat anders doen.

Allebei de kaartjes hebben een tuintafereel.
Het eerste kaartje is gewoon briefkaart formaat.
Het  witte pluizige stof onder het plaatje, is een swifferdoekje.
Heb  net zolang zitten pluizen tot ik geen patroon meer zag.
Op de binnenkant heb ik een labeltje geplakt voor een tekst.


Het andere kaartje, was in eerste instantie ook briefkaart model.
Toen ik ging plakken, vond ik de lengte van de kaart niet overeen komen met het plaatje.
Dus heb ik maar een dakje geknipt.
Staat nog grappig ook!
Ook de binnenkant een beetje bewerkt.


4 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hele leuke kaarten en de sarah kay blijft leuk.

Groetjes, greet

Irene zei

Mieke wat zijn ze enig!!!
Ik denk dat het swifferpluisje ook super is als sneeuw op winter/kerstkaarten !!!

xx Irene

Judiths-creablog zei

Leuke kaarten Mieke!! Ik heb een tijdje geen tijd gehad om blogs langs te gaan. Heb nu even terug gekeken. Mooi gemaakt allemaal!

Groetjes Judith

Corrie zei

Prachtige kaarten Mieke
die plaatjes doen het altijd leuk

groetjes Corrie

.