2

maandag 11 juni 2012

Sarah Kay.....


Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie leuke reacties.
Het is fijn als je weet dat je werk ook gezien word.

Veel 3D knipwerk geplakt.
Heb nu dus een voorraadje om kaarten mee te maken.
Niet alles van 3D knip ik.
Als het heel erg klein en prutserig is.....gebruik ik alleen het basis plaatje.
Ook van de pyramide plaatjes gebruik ik vaak alleen de basis plaatjes.


In heel veel etappes dit kaartje gemaakt.
Het kiezen van het papier is en blijft lastig.
 Van dit plaatje dus alleen de basis.
Na veel geschuif is dit het resultaat.

Ook nog een kaartje waarvan ik het plaatje wilde weggooien.
Eigenlijk uit ballorigheid ontstaan.

10 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Heel erg leuk en schattig gemaakt.

Groetjes Greet

Christine zei

Sarah Kay blijft mooi hé! Leuke kaartjes zijn het geworden!
Liefs
Christine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mieke,ik vindt je Sarah Kay kaartje erg lief,die plaatjes blijven leuk toch?Lieve groetjes Miranda

creativchen zei

Hi Mieke, mooi dat ik jou blogspot gevonden heb! Je hebt heel ontzettend, mooie werkjes! Kom eens een kijkje nemen op mijn Blogspot en mijn eerst niew geopende Online "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" Online Shop. Ik ben belgische en woon in duitsland. Kan daarom ook heel goed nederlands. Ik zou het leuk vinden, van jou een reactie op mijn blogspot en winkeltje te krijgen! Vele lieve Groetjes van Marina

Corrie zei

Wat een mooie kaarten Mieke
vooral je Sarah Kay vind ik erg mooi

Groetjes Corrie

Rachel zei

Wat een prachtige kaartjes.....vooral de Sarah Kay is zó leuk!!!
Groeten Rachel

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat mooi en knap gemaakt!De bovenste is mijn favoriet, heerlijk nostalgisch!

Groetjes,
Esther

Kreatives von Andrea zei

Ich bin ein großer Fan von Sarah Kay und deine Karte ist ja soooooo schön geworden, aber auch die Sonnenblumen Karte gefällt mir sehr gut.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Juanita zei

Hoi Mieke, nou ik vindt ze weer mooi hoor. Liefs Juanita

manuela zei

Wat een mooie kaarten vooral de Sarah Kay is zó leuk!!!

Liefs Manuela

.