2

dinsdag 5 juni 2012

Labeltje van restjes.....


Met dit weer zit ik het liefst kaartjes te maken.
Of 3D knippen, Ik moet nog van heel veel knipwerk,  de plaatjes opbollen en verwerken.
Op zich ook wel een leuk werkje.
Bij de meesten van jullie  zie ik veel stempel _ kleurwerk.
Prachtige malletjes en leuke dingetjes gestansd.
Zelf heb ik niet zoveel van die spulletjes.
Teken veel na en knip het uit.
Niet dat kantwerk natuurlijk!
Dat is veel te moeilijk.
Moet toch eens een keer wat nieuwe en grotere ponsen aanschaffen.
En mijn gebogen knipschaartje is aan vervanging toe.

De kaartjes.
Het bovenste is een labeltje.
Opgebouwd uit restjes.
Het roosje heb ik gemaakt van een soort krantenpapier.
Van het 2de kaartje  heb ik de hoekjes geponst en er gouddraad om gespannen.
Een plaatje een vlindertje wat glittersteentjes.
Daarna de binnenkant gedaan en daar weer een tekst in verwerkt.



8 opmerkingen:

Agnes zei

het weer is er nu ook echt voor om te knutselen
het zijn leuke kaarten geworden
gr.agnes

Irene zei

Het is inderdaad heerlijk knutselweer en Mieke, juist doordat jij zo anders bezig bent is het zo leuk om je creaties te bewonderen! Het is geen wonder dat je aan een nieuw schaartje toe bent trouwens, hihihi!!!!

xx Irene

Corrie zei

Prachtige kaarten Mieke

Groetjes Corrie

Greet van Maurik zei

Leuke kaarten Mieke.

Ze zijn altijd zeer de moeite waard om te bekijken.

Groetjes Greet

Christine zei

Wow Mieke, je knipwerk is weer super! Mooie kaartjes!
Liefs
Christine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mieke,wat een mooie lieve kaartjes.Heel origineel de wijze waarop je dat gouddraad hebt gespannen met dat vlindertje erop.Ik vindt het ook nog steeds heerlijk om 3d kaartjes te maken hoor,dat ingespannen knippen werkt heerlijk ontspannend,haha.Je hebt een hele mooie eigen stijl en dat is zo leuk aan bloggen dat ieder op zijn /haar manier creatief bezig is,ga lekker zo door !lieve groetjes Miranda

Kreatives von Andrea zei

Was für schöne Karte, alles ist so fantastastisch zusammengestellt worden von dir, wirklich wunderschön liebe Mieke.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Angela zei

Hallo Mieke

Wat een schitterende labeltjes heb gemaakt,mooie kleurtjes papier, leuke plaatjes en mooi versieringen.

Groetjes Angela

.