2

woensdag 4 juli 2012

Hoera.....


Nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Erg leuk altijd om te zien wie de moeite neemt om af en toe even een krabbeltje te plaatsen.
Zelf ga ik 1x per week even alle blogs na, daar gaat heel wat tijd in zitten.
Maar daar heb je dan ook wat voor.
Wat een mooie kaarten kom ik dan tegen zeg!

En nu!
Een  kaart voor mezelf gemaakt!
3 Juli!
70 jaar!
Helemaal niet leuk om je leeftijd zo te schrijven!
Maar ja, niemand word jonger als hij/zij jarig is.

Na het bekijken van een aantal filmpjes, is het deze geworden.
Het papier komt van Action.....het vogeltje, letters en wijzerplaatje komen uit een winkel waar opheffings uitverkoop was, vorig jaar al.
Over de letters.....omdat ik maar 1 griekse Y had.....heb ik een beetje moeten toveren met de woorden.
Dus 1 letter gebruikt voor 2 woorden.
Geloof dat het wel gelukt is.
Aan de rechterkant heb ik een vlinder en een bloem verhoogd opgeplakt.
Geknipt uit het Action papier.
Aan de voorkant een rondje geknipt en daar op ook weer een bloem verhoogd opgeplakt.
Het satijnen bandje weer gevlochten na het zien van ook alweer een filmpje.
Op het bandje een paar hartjes geplakt.
Hier en daar wat vlindertjes en wat glitter aan gebracht.





7 opmerkingen:

Marian zei

Gefeliciteerd met je verjaardag
Hoop dat je een gezellige dag mag hebben
En je kaart is echt prachtiggggg
Geniet ervan
Groetjes

Irene zei

Wat een beeldschone kaart en van harte gefeliciteerd met je verjaardag Mieke! Aan helemaal niets op je blog is te merken dat de teller op 70 staat, ik was laatst al verbaasd dat je Oma was dus dat zegt meer dan genoeg toch???? Hoofdzaak het gaat je goed en je bent gezond, leeftijd hebben we het gewoon niet over!!!

xx Irene

Agnes zei

hoi mieke
ik ben ook verbaasd dat je de leeftijd van 70 hebt bereikt
zo zie je maar dat je soms een ander beeld van iemand hebt
ik wens je een hele fijne verjaardag
en dat je er nog veeeeel mag meemaken
en je kaart ziet er beeldig uit
gr.agnes

Corrie zei

Hallo Mieke
als nog van harte gefeliciteerd
wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, prachtig modelletje

groetjes Corrie

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En jouw kaart vind ik erg mooi.

Groetjes, Sandra

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke,
Van harte gefeliciteerd met je 70ste verjaardag en nog vele gezonde jaren met veel hobbyplezier gewenst.

Trouwens je kaart is heel mooi.

Groetjes Greet

Christine zei

Een dikke proficiat met je verjaardag en je bent maar zo oud als je je voelt en ik denk dat jij je nog jong voelt!!
Knappe kaart Mieke!
Liefs
Christine

.