2

maandag 16 juli 2012

Echt knutsel weer.....geweest!


Van 't weekend lekker gefreubeld.
Zit altijd beneden aan de grote tafel te knutselen.
Heb nu de boel weer opgeruimd naar boven.
Zie wel wanneer ik weer een aanval krijg van freubelen.
Dan staat het zo weer beneden.

Het is van alles wat geworden.
De bovenste kaart is papier uit een boekje van Action.
Heb er weinig op gedaan, het papier is van zichzelf al mooi!





Dit kaartje bestaat uit een buiten en binnenkant.
Het rondje uit de voorkant heb ik binnenin geplakt.
De vlindertjes heb ik geponst en op een andere kaart geplakt.
Zo ook de bloemetjes.

De 2 onderste kaartjes
Het plaatje van het meisje is heel klein en heb ik wat verhoogd op geplakt, wel een gepriegel om dat uit te knippen!
Ook de blauwe vlindertjes en bloemetjes  uit het 2de kaartje hier op geplakt.
Verder alles een beetjes versierd met van alles en nog wat.
Een tekst doe ik er nu niet op.
Komt wel als ik ze verstuur.








Alvast bedankt voor jullie bezoek en eventuele reactie's.

10 opmerkingen:

Irene zei

Helemaal leuk Mieke, vooral die met de doorkijkjes, daar wil ik ook nog steeds eens aan beginnen.
Ik werk altijd op zolder, alleen na de operatie had ik alles beneden maar dat is geen doen....ik maak zo'n enorme troep hahahaaa!!
Volgende week beloven ze mooi weer, dan hou ik er echt mee op en komt er een freubelpauze!!!

Liefs, Irene

Christine zei

Mooie kaartjes Mieke! Ja, het zonnetje wil niet komen dus moeten we een tijdverdrijf zoeken...
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Mieke,
wat knap dat je zo maar een paar kaarten uit je mouw schudt!
Ze zien er heel leuk uit!! En slim van je om er nog geen tekst op te doen, dan kun je ze voor allerlei gelegenheden gebruiken!

GerJanne

Rachel zei

Ja inderdaad leuk die doorkijkjes.....Het papier van het bovenste kaartje is prachtig! Leuk gedaan hoor, jij hebt je tijd weer goed besteed!
liefs Rachel

Corrie zei

je kaartjes zien er weer toppie uit Mieke

Groetjes Corrie

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke,

Wat heb je lekker gefreubeld zeg, heel leuk heb je de kaarten gemaakt.

Groetjes Greet

Marian zei

Dat is een hele serie mooie kaarten
Ja de zon komt eraan vlg week!!!!!
Dus we kunnen nog even freubelen
Groetjes

Judiths-creablog zei

Wat een prachtige kaarten!! het is inderdaad knutselweer nu. Hopelijk komt er volgende week verandering in en kunnen we geniete van het mooie weer!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Jopie zei

Allemaal even mooi je kaartjes en zeker met zulk weer is het heerlijk om te freubelen.
groetjes jopie

Kreatives von Andrea zei

Ach was warst du wieder fleißig liebe Mieke.....und alle Karten sind dir wunderbar gelungen und sind sehr schön geworden, gefallen mir gut.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

.