2

zaterdag 29 september 2012

Servetje.....

:kiekeboe:
Heb gezien dat er nieuwe volgers bij zijn gekomen.
Leuk, dat jullie ook mijn blog bezoeken.
En bedankt ook voor de reacties van jullie allemaal.
Heel leuk om die te lezen.

:reading:
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een servetje er op.
Heb gekleurd papier genomen, daar overheen een gedeelte van een servetje, met landschap en ganzen geplakt.
Als plaksel heb ik behanglijm gebruikt.
Heb ook servage staan, zag ik dus later!
Het plaatje is een 3D stukje wat ik over had van een vorig kaartje.
Heb een rand gemaakt, zodat het een schilderijtje lijkt.
:drawing:







10 opmerkingen:

Frouwke zei

Lief kaartje met die gans die zo komt kijken!
grts
frouwke

jolanda zei

mooi kaartje

Irene zei

Het is echt een schilderijtje Mieke, heel leuk!! Wat is en servage?????

xx Irene

Greet van Maurik zei

Prachtig kaartje.
Super mooi gedaan zo het lijkt inderdaad net een schilderijtje.

Groetjes Greet

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Carola zei

Wat een originele kaart, heel mooi gedaan, lijkt inderdaad net een schilderijtje op linnen.
Groetjes Carola

Anneke zei

een heel mooie kaartje mieke en een magical look.
groetjes van an

Corrie zei

Wat een mooi kaartje
leuk idee met het servetje

Groetjes Corrie

Kreatives von Andrea zei

Ein sehr schönes Serviettenmotiv und eine ganz fantastische Karte hast du damit gewerkelt, die gefällt mir sehr gut.

Ich wünsche dir noch einen schönen Sonntag, sei ganz lieb gegrüßt von Andrea

Sol zei

Beautiful Card.. FAB Fairytale theeme.. Gorgeous Colors and papers... Beautiful! :o)

.