2

zaterdag 22 september 2012

Clown.....Olifantjes...


Hallo allemaal, :-d
Bedankt voor de reacties op mijn laatste post. :typing:
'k Zie dat er een nieuwe volger bij gekomen is. :coffee:
Leuk dat je op mijn blog komt kijken. :reading:

Het is even geleden dat ik wat heb geplaatst.
Heb alles een beetje uitgezocht en dacht dat een groot deel van het materiaal, wel in de prullenbak kon.
Maar aangezien ik eigenlijk niets kan weggooien, ben ik maar weer aan de slag gegaan met oude plaatjes die al kant en klaar waren voor gebruik.
Heb een paar nieuwe blokjes achtergrond papier gehaald bij action.
Reuze leuk! :bignews:


Vind het zelf wel grappige kaartjes geworden.
Het is 3D.


12 opmerkingen:

Kreatives von Andrea zei

Das HG Papier kommt mir bekannt vor, das Habe ich auch.....und das ist so schön, genau wie deine beiden Karten....du hast beide super gestaltet und die Motive sind ja so toll. Mein Favorit ist die 2 Karte.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

jolanda zei

je kaartjes zijn weer erg leuk

Dili's Creaties zei

wauw wat een gave kaartjes heb je gemaakt

groetjes Dili

Greet van Maurik zei

Hele leuke kaarten.
Groetjes,

Greet

Marian zei

Ziet er super gezellig en mooi uit
En je vorige post de serie kerstkaarten (heb ik gemist) is ook prachtig
Groetjes

Marian zei

Grappig de zelfde stempel gebruikt.
Groetjes

Corrie zei

Wat een leuke kaarten Mieke

Groetjes Corrie

GerJanne zei

Hoi Mieke,

deze zijn zeker erg leuk geworden! En zo zie je maar weer dat weggooien jammer is. Als je de ruimte hebt, gewoon alles bewaren. Het kan altijd nog eens van pas komen.
Ik vind dat lint om het hart geweldig!!

GerJanne

Anneke zei

zo zie je maar weer dat als je denkt ik kan dat wel weg gooien, we er vaak spijt van krijgen want nu zie je hoe je weer super leuke kaartjes hebt gemaakt.
lieve groetjes van an

manuela zei

Wat een leuke kaarten geworden,En zo zie je maar weer dat weggooien jammer is. Als je de ruimte hebt, gewoon alles bewaren. Het kan altijd nog eens van pas komen.

Liefs Manuela

Susie Wusie zei

Grappige vrolijke kaartjes!!!
Erg leuk!

Groetjes Suus

Frouwke zei

Via Marianne kwam ik op je blog terecht, wat leuke kaartjes maak je!
Ben meteen maar volger geworden.
grts
frouwke

.