2

zondag 2 september 2012

Kerst Knutseltjes...

Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Heel fijn om te lezen.

Vandaag gefreubeld.
Van alles door elkaar gebruikt...ook oude kaarten gerecycled.
Wel leuk om dat uit te proberen.
Zelf vind ik ze soms te prutserig.....maar vind ze toch wel goed om  te versturen, als de tijd daar is.
Ja, kaarten maken van nieuw materiaal en leuke frutseltjes, is toch wel grappiger.
Maar niet iedereen stuur ik een kaart waar héél veel tijd in gaat zitten......om vervolgens in de vuilnisbak te verdwijnen......Toch?



Fijne dag nog...

7 opmerkingen:

Christine zei

Leuk gedaan en mooi gerecycleerd! Het is inderdaad jammer dat niet iedereen beseft hoeveel tijd er in een kaartje steekt!
Liefs
Christine

Corrie zei

Wat een mooie kaarten Mieke.
Ik stuur alleen eigengemaakte kaarten naar mensen waarvan ik weet dat ze het waarderen.

Groetjes Corrie

Kreatives von Andrea zei

Du warst wieder sehr fleißig und ganz wundervolle Karten sind da bei dir entstanden....so schöne Motive und alles paßt wundervoll zusammen.

Ja, es ist sehr schade,dass manche Menschen selbst gewerkelte Karten nicht wertschätzen, darum bekommen auch von mir, nur bestimmte Leute, die wissen, was für Arbeit in den Karten steckt selbst gemachte und gestempelte Karten von mir.

Ich wünsche dir noch einen schönen Sonntagabend,sei lieb gegrüßt von Andrea

Irene zei

Daar zitten weer een paar super leuke kaartjes bij Mieke en verder ben ik het helemaal met je eens. Ik maak ook 2 soorten....veel werk voor degene die het weet te waarderen en een hele berg leuk en snel klaar voor de anderen, evengoed nog hartstikke veel werk dus ik werk nu gestaag door zodat ik niet in november in de stress schiet!!!

Liefs, Irene

Agnes zei

leuke kaarten heb je gemaakt
bij mij krijgt en gedeelte gemaakte kaarten en de rest gekochte kaarten
het is inderdaad zonde als ze in de prullenbak belanden
gr.agnes

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaarten, Mieke.

Jammer genoeg kan ik ook mensen die de kaart weggooien en weten ze niet hoeveel tijd en energie je in zo'n kaart steekt.
Maar goed het is niet anders.

Groetjes.

Angela zei

Hallo Mieke

Schitterende kerstkaarten, ik stuur zelf eigen gemaakte naar mensen die ook bewaren.

Groetjes Angela

.