2

zondag 22 april 2012

Small and Simple.....

Als ik het goed heb gezien zijn er 2 volgers bij gekomen.
Welkom op dit blog.
Kijk lekker rond en laat weten wat je er van vind.
Bedankt voor de reacties , die ik kreeg op mijn vorige post.
Reuze leuk om dat allemaal te lezen.
Hier onder zie je de nieuwe post.

Dit zijn 2 kleine, eenvoudige kaartjes.
9 cm x 10,5 cm.
Het papier van beide kaartjes is hetzelfde, alleen in een andere volgorde.
Wilde er eerst geen tekst op doen.
Zou het dan kunnen aanpassen als ik het verstuur.
Ik kan zo wie zo de tekst er gemakkelijk af halen en er iets anders op doen.
Lees graag wat jullie er van vinden.

8 opmerkingen:

Judiths-creablog zei

Prachtig je kaarten!! Goed idee om de tekst pas later voor het versturen toe te voegen!

Groetjes Judith

Irene zei

Ze zijn enig Mieke, het papier is ook super leuk!!!

Liefs, Irene

Corrie zei

Wat zijn ze mooi Mieke!!!

Groetjes Corrie

Christine zei

Ze zijn dan misschien éénvoudig maar wel mooi Mieke!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hee Mieke,

deze zijn erg leuk. Ik moest meteen denken aan twee jurkjes die mijn moeder liet naaien 40 jaar gelden voor mijn zusje en mij. De een effen met geruite details en de ander geruit met effen details. Tegengesteld, net als jouw kaartjes. Heel erg leuk gedaan!
Groetjes,

GerJanne

BROCANTERIE DERDIJK zei

Ik vind je kaartjes prachtig en de kleuren heel erg mooi!

Groetjes,
Esther

Jopie zei

Enige kaartjes allebei.
groetjes jopie

Kreatives von Andrea zei

wunderschöne Farben und zwei ganz wundervolle Karten sind bei dir entstanden.

GGLG Andrea

.