2

maandag 16 april 2012

Mystery woman?.....Of paspopje!


Hallo ......
Nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Het was weer heel gezellig om dat allemaal te lezen.

Dit kaartje is gemaakt voor onze kleindochter Amy.
Ze is vandaag 17 geworden.
Gisteren heeft ze de 10 KM. gelopen bij de Rotterdam marathon.
Haar vader "onze zoon" heeft de hele marathon gelopen.
Knap hoor!
Voor dit kaartje heb ik het "ik noem het paspopje" gebruikt, dat ik gewonnen heb bij de
http://scrapkraom.blogspot.com/De kaart heb ik aangepast, aan het "paspopje".
Het hoedje heb ik zelf gemaakt.
Het gevlochten lintje, om hals en taile heb ik zelf gevlochten.
Had het gezien bij   Kaartcreaties  
Heel leuk om te maken.
De tweede kaart is de binnenkant.
Heb het een beetje versierd.
De reden dat ik dit kaartje zo gemaakt heb is.....dat Amy best handig is in kleding maken!
Van een mooi lapje stof.....heeft ze zo een prachtig bloesje of jurkje gemaakt!

11 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwwww Mieke
wat een mooie kaart zeg, geweldig leuk gedaan!
Groetjes Corrie

Irene zei

Mieke wat is dit enig!!!!! Grappig te lezen dat je al een grote kleindochter hebt want zo zie ik jou helemaal niet als ik op je blog kom, dat kan dus behoorlijk misleiden!!! Leuk te lezen dat vader en dochter zo sportief zijn en je kleindochter dus ook nog eens super creatief met stof. Je kaart is perfect en ook weer zoveel zelfgemaakt er op dus..... van wie zou ze het hebben?????

Liefs, Irene

Agnes zei

wat zal amy blij zijn met zo`n oma als jij die zulke mooie kaarten voor haar maakt
heel erg leuk het hoedje erbij
gr.agnes

Rachel zei

Prachtig wat een leuke kaart weer!!!!

Christine zei

Prachtige creaties Mieke! Heel leuk de kaart voor je kleindochter!
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke,
Gefeliciteerd met je kleindochter.
Je kaarten zijn erg mooi, vooral de paspop, heel leuk gedaan.

Groetjes Greet

BROCANTERIE DERDIJK zei

Nog Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Met deze prachtige kaart zal ze wel heel erg blij zijn geweest!

Groetjes,
Esther

maxine zei

Beautiful cards

Juanita zei

Hartstikke leuk je kaart en knap hoor zo'n marathon lopen. Ik heb voor 2 jaar een halfmarathon gewalkt, nou ik was kapot zeg! En dan die krampen die komen! Liefs juanita

cathylynn zei

Beautiful!!! I love your style!!! You are very creative! I am a new follower too!
Hugs, Cathy-Lynn

Kreatives von Andrea zei

Da hat deine Tochter sich aber bestimmt sehr gefreut über so eine schöne Karte, die paßt ja perfekt zu einem Mädchen.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

.