2

maandag 30 april 2012

Challenge!

Gisteren had ik al gepost maar doe het vandaag weer.
Ik heb een challenge huwelijks kaart gemaakt voor Peter http://scrapfanaatpeter.blogspot.com/
Die heeft hem inmiddels gepost.
Dus kan ik mijn kaart hier ook laten zien.
Voor de beschrijving kun je even bij Peter kijken.






Dit is'm dus!
Bent benieuwd wat jullie er van vinden.

De onderste 2 kaartjes had ik net klaar.
Dus die er ook maar even bij gezet.
Ook weer van S.W.A.L.K.
Vind de plaatjes erg grappig.




10 opmerkingen:

Agnes zei

dat is een leuke trouwkaart voor peter en peter
net als de andere 2 kaarten
gr.agnes

Greet van Maurik zei

Hoi Mieke.
Wat een mooie schattige kaarten.
En wat een leuk papier heb je gebruikt.

Fijne avond, Greet

Corrie zei

Wat een leuke trouwkaart Mieke
ook de andere twee zien er toppie uit

Groetjes Corrie

Christine zei

Dit heb je knap gedaan Mieke! Mooie kaartjes!
Liefs
Christine

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit
Groetjes

Irene zei

Super leuk die trouwkaart, je bent wel op de SWALK-toer Mieke maar ze zijn ook echt leuk!
Dank voor de link over het lintrozetje!!!!

Liefs, Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Mieke,wat een lieve trouwkaart en ik heb de swalk kaartjes hieronder ook nog bekeken,wat een grappige afbeeldingen zijn dat,ik had er nog niet van gehoord, groetjes Miranda

Sandra1968 zei

Hele leuke kaarten!

Annette zei

Wat een schatje is je bovenste kaartje! Helemaal toppie!
De anderen zijn ook erg lief!
xoxo Annette

Kreatives von Andrea zei

Was warst du wieder fleißig liebe Mieke, so schöne Karten zeigst du uns.....die Hochzeitskarte ist ja so edel, aber auch die anderen Beiden sind dir super gelungen...

Einen lieben Gruß von Andrea

.