2

zaterdag 25 februari 2012

Ziekenboeg?

De plaatjes van deze kaarten had ik al een tijdje in een mapje zitten.
Het zijn 3D plaatjes.
Daar moest ik dus papier bij zoeken.
Een tijdje staan wikken en wegen...welke kleuren zitten in het plaatje.
Vond deze kleuren het meest passen.
En dan...hoe steek ik het in elkaar.
Nou ben blij dat alles nog heel is.
Plakken ...loshalen...weer plakken, maar net anders.
Heb nu ook door dat je niet alles aan moet drukken.
Gewoon los leggen met plak.....is het goed!.....klats en vast zit het.
En dan versieren maar.
Gaat ook het een en ander aan vooraf.....voordat het goed zit.....naar mijn zin dan!
Vanmiddag even op de fiets naar het tuincentrum geweest.....een paar plantjes gekocht.
Zo ook het plantje achter de kaarten.
Leuk hé?

6 opmerkingen:

Christine zei

Je kaartjes zijn mooi maar je plantje ook hoor!
Liefs
Christine

Corrie zei

Wat een mooie kaartjes Mieke

Groetjes Corrie

Marian zei

Gezellige kaarten
Groetjes

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke, mooie kaarten heb je gemaakt, en een schattig plantje heb je gekocht.

fijne zondag verder en groetjes van Greet

Kreatives von Andrea zei

Ach was für wundervolle Karten liebe Mieke, die gefallen mir sehr gut.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

PS: Danke für deine immer so lieben Kommentare, ich freue mich immer sehr über deine lieben Worte...

Rachel zei

Ja nu heb ik eindelijk jouw blog gevonden, het lukte niet via google en nu wel via mijn statistieken.... Leuk hoor!!! Ik snuffel nog even lekker verder..........
Groetjes Rachel

.