2

dinsdag 21 februari 2012

Vlinder-Hartje

Wil nog even laten weten dat ik bij  15 van mijn volgers.....van af 16 Februari.....niet meer kan reageren.
Die hebben waarschijnlijk het ingesloten reactie vakje aangevinkt.....
Instellingen  ›  Berichten en reacties.
Dus jullie krijgen van mij nu geen reactie.....jammer!
Maar ik kijk wel en vind jullie creaties erg mooi!

Er is eigenlijk niet veel te vertellen over de kaart.
Papier van Action - Kleine bloemetjes gestanst en die ook weer verwerkt.
Ook een vlindertje gestanst.
De bloem weer gemaakt van de fietsslinger  - in het midden een oud plakbloemetje van een glazen hanger - erachter een soort blaadje zelf geknipt en 2 stukjes lint in een puntje geknipt en dwars over elkaar gelegd.
En een paar glitter steentjes maken het geheel af.

7 opmerkingen:

Zussenknutsel zei

Leuk hoor.
Is die voor mijn verjaardag?
Geintje.
Haha.

Groetjes Charlotte

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke.
wat een leuke kaart met leuke kleuren.

Groetjes Greet

Irene zei

Mooi dat roze en donkerbruin en vlindertjes zijn altijd zo beeldig
Mieke!
Geen idee wat je schrijft over iets aanvinken en reacties, ik heb (geloof ik?) nergens last van dus hoop dat het zo blijft!!!

Liefs, Irene

Christine zei

Heel geslaagd kaartje in toffe kleurtjes!
Liefs
Christine

Judiths-creablog zei

Mooie kaart Mieke!! Leuke kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Judith

Mieke'S zei

Dank je wel voor de leuke reacties.

Christine en Judith,

Helaas kan ik geen reactie plaatsen bij jullie.
Heb wel jullie mooie kaartjes gezien.

Groetjes Mieke'S

Stempelhexe zei

Was für eine schöne und romantische Karte, gefällt mir sehr.

LG
Ulla

.