2

dinsdag 14 februari 2012

Hartendiefjes.


Deze kaarten zijn gewoon ontstaan.
Was niet echt met een idee begonnen.
Wel de kleuren.
En tijdens het verzinnen hoe de kleuren in elkaar moesten  vallen.....ontstonden ook deze patronen.
Het papier is van "A.C.Tion" zoals ik het op één van de blogs zag staan...hihi...goed gevonden!
De parel hartjes vond ik onder in m'n mandje.
Ooit gekocht ergens in een hobby winkel.
De smiley met hartjes geponst uit rood en later uit een glitterkaart en die weer in het rode strookje geplakt.
Het "haar" van de smiley is een stukje breikatoen.
Wel een grappig geheel ...beide kaarten.
Ik zet er de laatste tijd geen tekst meer bij... doe ik pas als ik de kaart naar iemand verstuur.
Kan ik er iets persoonlijks op zetten.

6 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Mieke
wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt

Groetjes Corrie

Marian zei

Heel erg grappig en goed gelukt
Groetjes

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaarten Mieke,

Groetjes Greet

Jaimy zei

ze zijn super leuk gemaakt!

Groetjes, Jaimy

www.jaimyskaartjes.blogspot.com

Irene zei

Enig Mieke, echt lachen om die punkhaartjes van wol!!!!
De ACTion komt van andere Mieke, doen jullie maar deftig hoor, lol!!!!

Liefs, Irene

Zussenknutsel zei

Mooi.
Ennuh.. doe je mee met onze SuperVerjaardagsCandy?
Groetjes

.