2

zaterdag 19 maart 2016

Hallo allemaal!
Wat een leuke kaartjes kom ik tegen, als ik langs alle blogs "wandel".

We zijn inmiddels 8½ week verder, vanaf de dag "18 Januari" dat het gebeurd is.
Het 2de gips is er 3 maart af gegaan.
Totaal 6½ week gips gehad en mocht er al die tijd niet op staan en lopen.

Je denkt, hehe lekker lopen!
Nou vergeet het maar!
Zo vreemd, als je weer op je voet mag staan!
Of je op watjes staat!
Maar het went snel en je wilt het ook .
Omdat je voet het laagste punt is, is het logisch dat het snel dik word.
Dus regelmatig weer met het pootje omhoog.

En dan maar weer een paar slofjes breien!
'k Heb bij elkaar zo'n 22 paar slofjes gebreid,
de meesten zijn op plaats van bestemming.
En af en toe een paaseitje pikken. "Yummy"

Nu doe ik al veel meer in huis, maar het loopt nog steeds vol, niet meer zo erg als in het begin.
Ben met "hubby" aan het winkelen geweest, maar dat viel nog een beetje tegen.
Ik denk dat ik eerder weer auto rij, dan dat ik kan fietsen.
Wat zal ik blij zijn als ik weer op de fiets langs al m'n winkeltjes kan!
Ben blij dat alles weer "normaal " aan het worden is.
Hoop dat ik binnenkort een eenvoudig kaartje kan maken.
Fijn weekend allemaal.

1 opmerking:

Irene zei

Hoe kan ik dat nu toch gemist hebben Mieke?? Ik heb ook maar even het verhaal hier onder gelezen want begreep er niets van. Je bent dus al maanden aan het sukkelen maar gelukkig gaat het inmiddels al een stuk beter zo te lezen. Rustig aan en niks forceren dan kun je van de zomer weer heerlijk uit de voeten!!

xx Irene

.