2

zaterdag 6 februari 2016


Hallo allemaal!
Even voorstellen .....
Dit zijn mijn nieuwe vriendjes voor de komende weken.
'k Heb drie foto's gemaakt, met steeds een ander mutsje.....sok!
Het paars/lila mutsje is echt ...de andere 2 zijn sokken.
Nu zullen jullie wel denken.....dit zijn toch geen kaarten?
Klopt.....

'k Heb nl. mijn enkel en kuitbeen gebroken en de banden gescheurd.
'k Zit al bijna 3 weken in het gips.
Het zit heel netjes, dus hoefde niet geopereerd te worden.
Dit is inmiddels mijn 2de gips en moet blijven zitten tot 3 Maart.
Mag er niet op staan en zeker niet lopen.
De kans bestaat, dat het dan inzakt.

'k Was buiten een emmertje water van onze kat, ijsvrij aan het maken.
Zat buiten op mijn hurken te schudden met de emmer, floepte de ijsklomp er uit.....ik viel achterover en de enkel klapte dubbel.
Deed vreselijk pijn.
Daarna dus een hele middag ziekenhuis en kwam ik met een wit voetje thuis.

Dat word voorlopig geen kaartjes maken.
'k Zit nu slofjes te breien ..... voor kids en grands.
Heel lastig als je niet uit de voeten kunt.....maar we redden ons best.
Regelmatig komt een van de schoondochters een beetje redderen.
Heel blij mee!





2 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, je ziet de lol er nog van in. Knap hoor! Veel beterschap gewenst en die mutsjes en de smiley zien er top uit!
Sterkte ermee!
GerJanne

Wil Frutsel zei

Nou dat is ook wat zeg. Dat duurt nog dik 3 weken. Beterschap Mieke, en brei jij maar lekker slofjes!! De mutsjes zien er grappig uit hoor, heb je in elk geval geen koude tenen!!
xxWilma

.