2

zondag 1 november 2015


Prachtig weer de laatste dagen.
Zo ook afgelopen Donderdag.
Als ik "thuis" een eind ga fietsen, combineer ik dat graag met boodschapjes doen.
Zo gezegd, zo gedaan!
Op deze link vertel ik mijn fietsverslagje.

Nog bedankt voor de leuke reacties op het vorige kaartje.
'k Kom regelmatig bij jullie kijken.
En zie daar dan heel veel moois.

Voor dit kaartje heb ik hetzelfde papier gebruikt, als bij het vorige.
Zelf vind ik het heel mooi.
Het bloemen toefje had ik al eerder gemaakt.

2 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Een heel mooi kaartje Mieke, mooi bedacht om het 3D plaatje op een mooi herfstblad te verwerken. Mooie overige details!!
xx Wilma

Irene zei

Het is maar een klein landje en toch van die grote verschillen in het weer. Wij hebben 2x een paar uurtjes zon gehad en verder dikke dikke mist en vandaag slaat alles.......kan de overkant niet eens zien!
Je kaart is leuk Mieke, mooi opgebouwd!

xx Irene

.