2

zaterdag 14 november 2015

Geprobeerd een hanger van "blaaspijpjes" te maken
Als je naar zo'n voorbeeld filmpje kijkt en dan bij jezelf denkt, o.....dat ga ik ook "even" doen.
Nou, vergeet het maar.....ik tenminste wel!  ☺☺☺
Die blaaspijpjes draaien is zowiezo al een heel karwei.
En dan het plakken op een rondje!
Denk dat ik er te veel pijpjes opgeplakt heb.

Maar.....er is wel iets ontstaan.
Hihihi......niet alles is helemaal mooi rond, maar afijn, het was ook een probeersel.
Denk dat het daar ook wel bij blijft.
'k Wens jullie een fijn weekend.....na alle dingen die gisteravond gebeurd zijn.


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een werk heb je daaraan gehad! Het ziet er heel leuk uit! Ik ken het wel, dat je denkt dat doe ik even...en dn valt het toch tegen.
Maar jij mag trots zijn op jezelf hoor!
GerJanne

Irene zei

Hahah heeeeeeeeeeel herkenbaar want dat heb ik ook ooit eens geprobeerd. Hartstikke moeilijk maar hij ziet er best mooi uit Mieke ook al is ie niet helemaal rond!!

xx Irene

Wil Frutsel zei

Jeetje, wat een werk. Maar dan heb je ook wat. Prachtig gedaan!!
xx Wilma

.