2

donderdag 19 juni 2014

Kaartje.....Vogelhuisje.....Dienblaadje.

Het is aanmerkelijk koeler.....en aangezien ik gisteren een beetje teveel heb gewerkt.....doe ik het vandaag rustiger aan.
Ach, ongemerkt ga je dan toch weer van alles prutsen.
Dus aan een kaartje geknutseld.    
Dit is een beetje van alles wat.
Het grijze ribbeltjes papier is behang.

Onlangs liep ik bij het Kruidvat binnen en zag een doos met een bouwpakket van een vogelhuisje.
Het was de enige doos die er nog stond en was knap afgeprijsd.
Hoefde niet lang na te denken .....dus gekocht.
Het was wel een heel gewriemel.....maar het is toch gelukt.
Alleen.....ik kan hem niet buiten zetten, hij is nl. van karton.
Geeft ook niet.....zet ik hem gewoon binnen.
Staat best grappig.



Dit dienblaadje zag ik bij de Wibra.....ja hoor.....verdween ook in m'n mandje.
Kan ik precies 2 kopjes koffie op vervoeren.

1 opmerking:

Anneke zei

wat schattig is je vogelhuisje Mieke .
het ziet er allemaal weer prachtig en vrolijk uit.
fijn weekend en liefs van An(Neke)

.