2

zondag 29 juni 2014

Gewaagd?

Beetje stemmig kleurtje.....maar toch een vrolijke noot.
De kaart links is de beste uitvoering.


´k Had eerst het bloem motief als basis kaart.
En zwart als vulling maar vond het niks.
Wilde ook persè dit lint gebruiken.
Zoals het nu is vind ik toch het leukst.
Heb bloemetjes uitgeknipt, gebold en als 3D opgeplakt.
De onderste kaart heb ik bewust gekanteld.
Zo had ik hem dus ook kunnen maken.
Zou alleen de tekst anders gestempeld moeten worden.
Het ovaaltje zou ik dan ook met de grote bloem naar links plakken.
Het zilveren hartje is een standaard voor een foto.
Bij mijn tuincenrum gekocht.

2 opmerkingen:

Irene zei

Wat maken we het onzelf soms toch lastig he Mieke maar nu is het een onwijs leuk kaartje geworden en idd is het dwars ook heel leuk. Ik moest wel zoeken naar de tekst trouwens: volgende keer misschien met Versamark en embossingpoeder wit zodat die beter zichtbaar is??

xx Irene

Wil Frutsel zei

Je kaart is prachtig geworden. Heel mooi het wit en roze op zwart. En idd wat Irene al zegt... jammer dat de tekst wat minder zichtbaar is.
Volgende keer kan je misschien de tekst op een lichter labeltje maken misschien.
liefs Wilma

.