2

zaterdag 5 oktober 2013

Stempels uitgeprobeerd!

Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart.
Leuk om te lezen!

Deze kaart heb ik gestempeld heb met 4 verschillende stempels.
De tak links.
De vogeltjes op tak rechts.
De sneeuwpop.
En de tekst, heb ik in tweeén, onder elkaar gestempeld dus.
Anders werd hij te lang.
Het is gewoon een probeersel.
Wonder boven wonder heb ik niet geknoeid.

Bij dit kaartje, heb ik van alles en nog wat gebruikt.
Ik heb meestal geen vast plan, hoe de kaart moet worden.
Soms haal ik dingen "uit".
Maar deze was toch wel snel af.
Het kerst boompje had ik al geknipt liggen.

Fijn weekend allemaal!

7 opmerkingen:

Irene zei

Wat is die gestempelde mooi geworden Mieke, wat voor inkt heb je gebruikt????
Ook ik heb wat spulletjes klaar liggen, dat werkt wel heel lekker als je eenmaal bezig bent zoals jij nu ook met de bomenkaart hebt gemerkt!!

xx Irene

Jopie zei

erg mooie kaarten vooral de gestempelde vind ik super.
groetjes jopie

Lia zei

Beide kaarten zijn heel mooi geworden Mieke,
groetjes Lia

Christine zei

Mooi gestempeld Mieke! Wat spulletjes op voorhand klaar liggen is altijd handig zie je maar!
Liefs
Christine

Marian zei

Mooi gestempeld en altijd leuk om wat op voorraad te hebben
Groetjes

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn 2 heel verschillende kaarten, mooi gestempeld die bovenste,zulke fijne lijntjes...lieve groetjes Miranda

Anneke zei

ze zijn beide heel leuk en mooi gestempeld.
groetjes van An

.