2

donderdag 24 oktober 2013

Recycle.....

Wat een heerlijk weer is het vandaag!
Gisteren waaide je zowat uit je laatste verschoning!
Mooi meegenomen zo'n dagje als nu.

Voor deze kaartjes heb ik de plaatjes van oude kaarten gebruikt .
De rest heb ik er bij en omheen gefrutseld.
Alles geknipt en met glitterlijm bewerkt.
Bij het kaartje met de kerst sok heb ik een stukje wit behang papier gebruikt.
De rest is allemaal papier uit blokjes uit de bekende winkels.
Bij de kaart met de rode kerstboom heb ik de tekst binnenin geplakt.
Heb ik ook even een foto van gemaakt.
En een paar lintjes en strikjes maken het compleet.
Je denkt dat je snel klaar bent met recycle kaartjes te maken maar er gaat toch nog best veel tijd in zitten!






Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes.

4 opmerkingen:

Irene zei

Ik weet wel zeker dat er veel tijd in gaat zitten Mieke(net als in CAS-kaarten trouwens hoewel die er ook bedrieglijk eenvoudig uitzien)maar dan heb je ook wel heel leuke kerstkaarten!!!

xx Irene

Idd gek weer, dinsdag zo warm, gisteren storm en nattigheid en vandaag weer lente, zo mooi met al die herfstbladeren!!!!

GerJanne zei

Hoi Mieke,
het recyclen is supergoed gelukt en ik geloof best dat dat veel tijd kost. Je moet toch papier en andere dingetjes erbij zien te vinden...Wel erg leuk om te doen he? Ik bewaar geschikte kerstkaarten elk jaar, maar nu moet ik er toch eens wat mee gaan doen....Je steekt me aan!
Groetjes,
GerJanne

Wil Frutsel zei

Hoi Mieke, mooie serie kaarten heb je gemaakt met het recycel materiaal. Ik heb het zelf ook een aantal jaren gedaan, maar net wat je zegt, er gaat net zoveel tijd in zitten als met nieuw materiaal. Ze zijn echt prachtig. liefs Wilma

Marian zei

Mooie kaarten geworden ,en inderdaad er zit en gaat heel veel tijd in sitten
Groetjes

.