2

woensdag 10 april 2013

Ouderwets?

Volgens mij zag ik dat er weer een nieuwe volger is bij gekomen.
Heel leuk!.....Welkom!

Bedankt weer voor jullie leuke reacties!

Het plaatje en de 2 vierkantjes er onder, komen uit een hobbyblad van 2 jaar geleden.
Het voorbeeld dat er bij zat en de rest van het papier vond ik niet mooi.
Heb het een beetje "verrommeld" en geprobeerd  er toch iets naar mijn zin van te maken.
Hoewel!.....zin?
Ik moet er weer een beetje inkomen denk ik!
 
Nog even een kaartje er bij.
Had deze er al een keer op gezet.
Heb het een beetje meer versiert!
Vandaar.

6 opmerkingen:

Frouwke zei

Is een heel apart kaartje,
grts
frouwke

Marian zei

Ziet er weer heel gezellig uit
Groetjes

Anneke zei

het ziet er hier weer zo gezellig en vrolijk uit.
je hebt mooie kaartjes gemaakt mieke en ik vind je blog layout prachtig.
lieve groetjes An

Corrie zei

wat een leuke kaarten Mieke
Groetjes Corrie

Frouwke zei

Leuk gedaan met je tweede kaartje,
grts
frouwke

GerJanne zei

Hoi Mieke,
wat een leuke kaartjes weer!
Dank voor je trouwe bezoekjes bij mij!
Groetjes,
GerJanne

.