2

maandag 15 april 2013

Kleurverschil qua lichtinval!

Hallo allemaal!
Heel erg bedankt voor jullie reacties op de vorige kaarten.

Gisteren lekker geknutseld.
Af en toe ontspannen buiten gezeten en soms naar binnen om weer te freubelen.

Het bovenste kaartje was nog niet af toen ik een foto maakte.
Dat was gisteravond.
Vanmorgen heb ik er "toen het af was" weer een foto van gemaakt.
Wat een kleurverschil dat je dan krijgt!
En in het echt is het nog veel voller van kleur.
De bovenste foto komt het dichtst bij de echte kleur.

10 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooie kaart
leuk plaatje heb je gebruikt

Groetjes Corrie

Irene zei

Klopt Mieke, licht doet zo veel! Ik vind de eerste ook het warmst van kleur maar hoe goed we ook ons best doen, de foto's halen het toch niet bij het origineel.

xx Irene

Marian zei

Wat licht kan doen en ze zijn weer heel gezellig
Groetjes

Marian zei

Wat licht kan doen en ze zijn weer heel gezellig
Groetjes

esmee zei

een prachtig kaartje

jolanda zei

mooi kaartje

Kreatives von Andrea zei

Oh, was ein süßes und schöne Motiv und du hast es mit deiner Gestaltung perfekt in Szene gesetzt liebe Mieke.Eine wirklich ganz wundervolle Karte ist da entstanden...

wünsche dir einen schönen Abend, einen ganz lieben Gruß von Andrea

Frouwke zei

Prachtig kaartje, ik trek ze liefst bij dag licht. Want bij kunstlicht heb ik dikwijls een gele schijn erover liggen,
grts
frouwke

Anneke zei

wat een lieve kaartjes Mieke.
heel leuk design ook.
groetjes An

GerJanne zei

Hoi Mieke,
ik vind je kaartjes allebei erg leuk! En wat dat licht betreft: altijd lastig om het goed op de foto te krijgen. Heb ik vaak met kleurenchallenges. Dan vragen ze een bepaalde kleur en dan lukt het me niet om dat goed op de foto te zetten. Lijkt het soms net een heel andere kleur. Maar net als Irene zegt: in het echt zijn de kaarten altijd mooier dan op de foto...

GerJanne

.