2

zaterdag 2 maart 2013

Dankbare bloeiers!


Deze lidcactussen.....3 stuks in een bakje hier links, bloeiden in November.
'k Was toen Kerstkaarten aan het maken.
Had de plantjes in het voorjaar,  bloeiend gekocht.

Deze 2 foto's zijn van nu, ze bloeien weer!!!
Had ze een paar maanden boven gezet.
Af en toe een beetje water.
Ineens zitten er dan weer knopjes en bloemen in.
Zo mooi!!!

Dit "winkelmandje" heb ik vorig jaar bij Action gekocht.
Mooi hé?
Ik gebruik het om knutselspulletjes mee naar beneden te nemen.
Best wel handig.
'k Vind het beneden gezelliger om te knutselen.

9 opmerkingen:

Marian zei

Mooie plant en prachtig als die vloeitje soms moet je ze verwaarlozen. En je werkmannen ziet er leuk uit en handig
Groetjes

Greet van Maurik zei

Heel mooi is je cactus en leuke handige winkelwagentjes.

Groetjes Greet

Juanita zei

Ik heb er ook zo één, bij mij bloeit hij alleen als hij zomers buiten is geweest.
Je winkelmandje is zeker makkelijk!
Mijn man heeft onze zolder uitgebouwd, en nu zitten we beide boven, hij met zijn vliegtuigen en ik om te scappen. Lekker gezellig hoor!
Liefs Juanita

Irene zei

Jeetje wat bloeien ze mooi en dan ook nog zo vaak, je hebt groene vingers Mieke!!
Je mandje ziet er super vrolijk uit en handig om het eea mee te nemen. Ik knip wel eens 3D aan de eettafel maar knutselen (en de ongelooflijke rommel die ik steeds maak) dat gebeurt uitsluitend op zolder!!

xx Irene

Frouwke zei

Leuk dat je bloemen zo dankbaar zijn, en je weer verrassen met hun mooie bloemen.

Kreatives von Andrea zei

Wundervoll sind deine Blumen, ich habe leider keinen grünen Daumen wie man bei uns in Deutschalnd sagt.....keine Blume will bei mir bleiben und alle gehen ein...dein Einkaufskorb ist total klasse, leider gibt es bei uns kein Action!

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Anneke zei

ze bloeien prachtig zeg en je madnje is echt gezellig.
groetjes An

manuela zei

Ik heb er ook zo één, bij mij bloeit afentoe.
Je winkelmandje is zeker makkelijk en zeer vrolijk en handig !

Liefs Manuela

Aloesaloes zei

Wat leuk dat je bij mij volger bent geworden! Ik zie hier bij jou zoveel mooie dingen voorbij komen dat ik jouw blog ook graag wil volgen.

Groetjes, Loes

.