2

donderdag 28 februari 2013

Deur.....

Een probeerseltje.
Zag zoiets ergens en heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Het moet een deur voorstellen.
Een beetje distress langs de randen gedaan.
Van een lintje een rozet gemaakt.
Kleine hartjes op een smal lintje geplakt.
Met de hand een tekst geschreven.....wel lastig, zo klein!

Het beertje vond ik nog tussen wat andere plaatjes.
En wat plakpareltjes.
De afmetingen zijn 14½ x 11

O ja,  ben "snippie", hoop dat het snel over is.
Niet leuk, je zo te voelen.
Jaren geleden dat ik zo snippie was!
Waarschijnlijk Vrijdag opgedaan, deuren de halve dag open!


11 opmerkingen:

Christine zei

Mooi deurtje Mieke en het beertje is er schattig bij!
Liefs
Christine

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Mieke, heel erg leuk gedaan

Beterschap!
Groetjes Corrie

Irene zei

De deuren de hele dag open vanwege de renovatie neem ik aan want ik kan me niet voorstellen dat je lekker weer had Mieke en nu dus snippie, baaaaaaaaaaalen!!! Je deurkaart is enig, het rozet met de hartjes beeldschoon en het beertje een scheetje, super leuke kaart!!!

xx Irene

Greet van Maurik zei

Mooie deur Mieke en wat een mooie bloemstrik heb je erop gedaan.
groetjes,

Frouwke zei

Wat een interessant kaartje, ben al aan het kijken hoe je jouw rozetje hebt gemaakt. Ik denk dat ik ook eens iets ga proberen. maar dan geen deur.
Hopelijk is je verkoudheid snel over.
grts
frouwke

Marian zei

Wat snoezig erg lief het beertje
Groetjes

Juanita zei

Héél schattig je kaartje!
Lief beertje ook!
Liefs Juanita

lenywim35 zei

Hallo Mieke,
Mijn computer is zo traag , dat heel lang mijn berichtje aan Greet bleef staan en toen zag ik je naam en klikte er maar op./
Geen spijt van !!!
Wat een heleboel blogs heb je. Straks als het mooier weer wordt gaan we ook weer graag biken. E-biken hoor.
En ik vind die groene strik op je kaart super.
Kom vaker volgen.
Gr Leny w

Kreatives von Andrea zei

Oh, dann wünsche ich dir ersteinmal gute Besserung, werde schnell wieder gesund.....im Moment sind alle überall sehr krank, es wird Zeit, dass wir Frühling bekommen ......deine Karte ist ja so herzig geworden, schöne Emblishments hast du vewendet und das Bärchen ist ja so knuffig...

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Frouwke zei

die deur vind ik heel knap, was net al aan het gleuren hoe je de rozet gemaakt hebt. Heel leuk gedaan!

manuela zei

Héél schattig je kaartje!
Lief beertje ook en heel mooie rozet!

Liefs Manuela

.