2

zondag 26 augustus 2012

Toch maar weer iets in elkaar gefrutseld.....


 "Een bijschrijven"
Bloemen plaatjes plakken!
Dit was nog een oud plaatje, lag al geknipt, zonder beschrijving.
Had er inmiddels al wat op gevonden!
Voor dat ik ga knippen, zet ik op de achterkant een pijltje in de goede richting!
++++++++++++++++++++++++++++++
Nog bedankt voor jullie leuke berichtjes op mijn vorige post.
Was al weer even geleden.
Maar ik heb  wel regelmatig jullie creaties bekeken.
Bij iedereen!
En die zijn allemaal prachtig.
Alles heeft z'n eigen schoonheid ..... zeg ik dan.

Het is een 3D stukje geworden.
Ik wist niet meer wat boven of onder was van dit plaatje.
Hoop dat ik goed gegokt heb met het plakken.
Vandaar de bijschrijving , boven!

8 opmerkingen:

Irene zei

Volgens mij zit ie helemaal goed en ik vind hem prachtig, hele mooie kleuren Mieke!

Liefs, Irene

Kreatives von Andrea zei

Was für eine wunderschöne Blume, ach so herliche Farben die Karte wirkt so lebendig und frisch, gefällt mir sehr gut.

Wünsche dir noch einen schönen Sonntag,einen ganz lieben Gruß von Andrea

Greet van Maurik zei

Prachtige kaart Mieke en leuk dat we weer een kaart van je kunnen zien.

groetjes Greet

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Mieke
leuk effect geeft dat gouden kant onder het plaatje.

Groetjes Corrie

Christine zei

Mooie kaart Mieke en volgens mij plakt alles zoals het hoort!
Liefs
Christine

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Anneke zei

het ziet er prachtig uit Mieke, dit kaartje heeft ook mooie details en kleurtjes.
groetjes van An

GerJanne zei

Hoi Mieke,

wat een mooie kaart is het geworden. Ik zie er niets vreemds aan, hoor, dus ik denk dat de afbeelding prima zit. Ik heb er ook wel eens moeite mee, om te zien hoe het nu zit, vooral met bloemen.
Groetjes,
GerJanne

.