2

maandag 6 augustus 2012

Licht en donker.....


Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaarten.
Heb ze weer met plezier gelezen.

Dat een kaart zo anders word als je de foto maakt met een andere licht inval!
Zoals de foto's links.
Dit 3D bloemstukje had ik al hééél  lang liggen.
Nu eindelijk maar eens verwerkt.

 De kaart hierboven heeft 3 plaatjes die ook uit de "oude doos" komen.

Het kaartje onderaan is ook 1 kaartje maar met een verschillende licht inval lijken het  2 verschillende kaartjes.
Dat maakt het wel apart vind ik.
Zomaar wat aan gerommeld.
Was eigenlijk een beetje mislukt.....maar is toch nog iets geworden.

7 opmerkingen:

Marian zei

Zien er allemaal gezellig uit
Groetjes

Anneke zei

wat een mooie creaties heb je weer gemaakt.
ik kom weer vaker nu op blogger en heb weer van alles genoten op je blog.
liefs An

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Mieke,

Mooie kaarten, en wat leuk met dat licht inval, het is net of je de kaart 2x hebt gemaakt 1x met donker papier en 1x met lichter papier, heel leuk.

Fijne dag en groetjes.

Greet

Irene zei

Ze zijn weer beeldig Mieke en hou maar op over het verschil in foto's op lichte/donkere dagen. Ik moet er toch altijd iets aan bijwerken met mijn fotoprogramma!
Dank voor je lieve woorden op mijn blog, zou er bijna verlegen van worden hihihi!!

xx Irene

Corrie zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Mieke

Groetjes Corrie

Ghea zei

Het zijn schitterende kaarten geworden Mieke TOPPIE!!!!
Lieve groetjes van Ghea

Kreatives von Andrea zei

Sehr edel und elegant wirken deine Karten!

Einen lieben Gruß von Andrea

.