2

woensdag 1 april 2015

Verjaardagen.....

Hallo allemaal!
Een paar kaartjes in elkaar geknutseld,  voor verjaardagen komende week.
Links is de voorkant van het kaartje.
Rechts is de binnenkant.
Meestal maak ik alleen de voorkant op.
Vond het nu wel leuk om ook de binnenkant te doen.


Het "hek" heb ik geknipt van papier, uit een blokje met printjes, van stenen en hout.
Ja, dan ga je passen en meten....knippen.....plakken.....uithalen.....zucht.....weer opnieuw beginnen en uiteindelijk toch opmaken.

Toch ook maar weer een kaartje met een uiltje gemaakt.....'k Vind het zo leuk om dat te doen..........De lijstjes/randen heb ik gemaakt in mijn programma..... Corel Paint Shop Pro.

4 opmerkingen:

Irene zei

Wat een leuke kaarten Mieke en de prachtge binnenkant maakt het af!! Ook ik heb dat enige papierblokje, donderdag komt er een kaartje mee op mijn blog.

xx Irene

Wil Frutsel zei

Jeetje, jij bent wel heel erg ijverig geweest. Prachtig mooie kaarten heb je gemaakt. Ik vind dat kleine hondje wat ik op de eerste kaarten zie zo grappig!! wafwaf!!
xx Wilma

Anneke zei

wat zijn je kaartjes leuk Mieke en schattig is het papierblokje.
groetjes van Anneke

Christine zei

Mooie, leuke kaartjes!
Liefs
Christine

.