2

zondag 1 maart 2015

Hey Hey ... I'm back!


M'n eerste kaartje dit jaar.
Een verjaardagskaart voor onze schoondochter.
Het achtergrond is papier uit een blokje van zeeman.
Verder een paar dingetjes toegevoegd, zodat je ook de achtergrond goed blijft zien.

Heb m'n werkplaats beneden opgeruimd en alles boven gezet.
Wil geen rommel meer in de kamer.
Als ik iets wil maken haal ik de spulletjes naar beneden en 's avonds alles weer naar boven.....daar gebruik ik een winkelmandje voor.
Moet dan toch nog af en toe naar boven om iets te halen.
Maar dat geeft niet...je moet blijven bewegen is het motto toch?
Dus doen we dat.
Ik maak bijna geen kaarten meer.
Misschien over een tijdje een paar kerst kaarten.
Nou, dat was het voor deze keer!

2 opmerkingen:

Irene zei

Dat is inderdaad lang geleden Mieke, leuk weer iets van je te zien en lezen! Beeldige lenteachtige kaart heb je voor je schoondochter gemaakt! Ik knutsel uitsluitend boven, maak elke keer zo'n vreselijke bende dat ik er niet aan moet denken dat ik dat in de woonkamer heb!!

xx Irene

Wil Frutsel zei

Hoi Mieke, een heel mooi kaartje in prachtige kleurtjes en een mooie DP achtergrond. Toppie!!
xx Wilma

.