2

dinsdag 17 september 2013

Eigen haard is goud waard!


Wat een water kan er uit de lucht vallen zeg!
En gisteren hagel!
Echt Herfst hoor!


Welkom aan de nieuwe volger.
Leuk dat je de moeite neemt om hier rond te neuzen.


Een vogeltjes kaart.
Nagemaakt uit een tijdschrift.
Heb niet al het papier uit dat tijdschrift gebruikt.
Het papier is vaak te "flodderig" als ik het zo zeggen mag.
Het is nog niet naar m'n zin, maar had al zo veel tijd er in gestoken door die vogeltjes te knippen en dergelijke!
Misschien maak ik nog wel eens zo'n kaartje, maar dan met steviger papier.
Nou tot "ziens" zullen we maar zeggen.


3 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Nou, ook al vind je het papier zo flodderig, ik vind je kaart prachtig hoor. En hardstikke knap dat je het zelf allemaal geknipt hebt i.p.v. stansmallen te gebruiken. Super
Gr Wilma

Irene zei

Jeetje Mieke allemaal uitgeknipt en dan ook nog van dun papier?? Ik vind het een super leuke kaart, hele mooie kleurtjes en die vogeltjes zijn meer dan schattig!

xx Irene

Anneke zei

wat mooi gedaan en ik vind je kaart een bjoetie.
groetjes van An

.