2

zondag 21 juli 2013

Warme _ Groetjes.....







Deze kaart heb ik gisteren gekocht bij Action.
Even op de fiets er naar toe gesjeesd!  14 km.
Pakje van 4 verschillende kleuren.


Je moet een gedeelte er uit drukken, ook de plaatjes moet je uit een voorgestanst vel drukken.
Een beetje opbollen, plakken en een beetje versieren.
Een tekst doe ik er later op.
Een tijdje terug wilde ik een kaart versturen maar vond de tekst niet passen.
Dan is het een heel gedoe, als de tekst op de kaart gestempeld is!
Maar het is gelukt!

Vanmiddag konden we alleen maar binnen zitten.
Dus .....iets geknutselt!
Niet te moeilijk.....het is er te warm voor.

Fijne dagen



4 opmerkingen:

Irene zei

14 km fietsen met dit weer???????? Mieke ik sta paf!!!!
Het zijn wel heel mooie kaartjes dus in ieder geval ben je niet voor niets geweest maar ik hou me toch liever heeeeeeeel rustig en blijf in de schaduw of binnen!!!

xx Irene

Greet van Maurik zei

Hallo Mieke,

14km fietsen en dat met deze warmte, goed hoor!!!!
Je kaart is heel mooi en je hebt gelijk, het is best wel warm om kaarten te maken.

Groetjes,
Greet

Marian zei

Fietsen met dit warme weer pffff warm
Maar je kaarten zijn leuk en handig
Groetjes

GerJanne zei

Hoi Mieke,
wat moedig van je om zo'n eind te fietsen met dat warme weer! En dan ook nog 14 kilometer.
Wat een bijzondere kaarten. Ik heb ze nog niet gezien bij Action, maar het is wel handig als je nog kaarten nodig hebt en je weet nog niet voor welke gelegenheid, dan kun je er later de tekst op zetten.
Groetjes en ook hier erg warm hoor, de regen is niet gekomen.
GerJanne

.