2

zaterdag 8 december 2012

De laatsten voor dit jaar!


Heb er nu toch echt genoeg van.
Zo,n  75 heb ik er in de loop van dit jaar gemaakt.
Volgend jaar maar weer met frisse moed beginnen aan de volgende serie!
Waar een mens al niet druk mee kan zijn!
Maar het is altijd weer een uitdaging.

Nog bedankt voor jullie leuke reacties.
En welkom nieuwe volger.
Leuk om weer op een mooi blog rond te snuffelen!



Kon deze foto's niet meer plaatsen.
Mijn limiet was op.
Heb het een en ander verwijderd van andere blogs.
Nu heb ik weer even ruimte.
Zie wel hoe het verder gaat.

6 opmerkingen:

Marian zei

Fijne feestdagen en een goede jaarwisseling En weer tot vlg jaar
En je laatste kaarten zijn weer erg gezellig
Groetjes Marian

Agnes zei

pff na zoveel kerstkaarten maken zou ik er ook even genoeg van hebben en weer eens wat anders willen maken
de laatste zien er wel leuk uit
gr.agnes

jolanda zei

prachtige kaartjes

Frouwke zei

Heel leuke kerstkaarten, en ja 75 stuks daar ben je wel even zoet mee!
grts
frouwke

Juanita zei

Nou dat zijn heel wat kerstkaarten die je gemaakt hebt!
Gelukkig hoefde ik er niet zo veel te maken, hihihihi.
Ze zijn in ieder geval heel mooi, je laatsten kaarten!
Liefs Juanita

Judiths-creablog zei

Mooie kerstkaarten!! Zo dat zijn er wel veel hoor, 75 stuks!! Maar altijd zo leuk die reacties die je krijgt wanneer je een zelfgemaakte kaart stuurt.

Groetjes Judith

.