2

dinsdag 15 mei 2012

Weer een paar frutsel kaartjes gemaakt.

Wat een weertje...regen ...hagel...Zou het zo blijven tot de Herfst?

Er zijn weer nieuwe volgers zag ik ...leuk dat jullie ook bij mij komen kijken.
Ben ook al bij jullie wezen snuffelen.
Wat een mooie dingen zie ik toch overal.
En natuurlijk bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post.





Ik doe altijd zo maar voor de vuist weg iets maken.
Was een beetje aan het opruimen en kwam een paar knipvellen tegen, die ik eigenlijk niet zo mooi vond.
Wilde ze eerst wegdoen...heb nog heel veel van die vellen.
Maar ben er aan gaan knippen tijdens koffietijd.
En voor ik het wist zat ik er kaarten van te freubelen.
Zodoende heb ik nu weer een nieuw berichtje.
De onderste 2 kaartjes hebben basis kaarten die ik een keer op de markt heb gekocht.

10 opmerkingen:

Annette zei

Wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt. Zoals jij het hebt zou ik het ook graag hebben> Voor je op je blog komt zie ik er een heleboel staan. Dan kunnen de mensen die bij mij voor een hondje komen het makkelijk vinden> zij willen waarschijnlijk mijn kaarten toch niet zie. Doe je dit op de manier zoals Noriko op mijn blog verteld of anders? Ik heb namelijk op haar manier een andere blognaam moeten invullen en ik weet niet of dat de bedoeling is. Alvast bedankt.
xoxo Annette

Annette zei

Het is gelukt zie ik. Dank je wel hoor. Alleen nog even uitzoeken hoe ik het bovenaan moet zetten. Ik heb al wel een idee. Moet nu eerst mijn dochter ophalen van haar examen..
xoxo Annette

Irene zei

Wat een ijver weer Mieke en ook al leken de knipvellen niet veel, nu je er kaarten mee hebt gemaakt vind ik het er allemaal super leuk uit zien dus het is maar goed dat je ze niet hebt weg gegooid!

Liefs, Irene

Marian zei

Je kaarten zijn weer prachtig hoor
Groetjes

Corrie zei

Wat een prachtige kaarten Mieke

Groetjes Corrie

Christine zei

Mooie bloemenkaartjes! Kan je voor vele gelegenheden gebruiken.
Liefs
Christine

Greet van Maurik zei

Wat een mooie kaarten Mieke,
zo zie je maar, als je gaat opruimen wat je dan tegenkomt om van die mooie kaarten te maken.

Groetjes Greet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mieke,nou ik vind het er heel fris en vrolijk uitzien,jij kunt dus zelfs van "niets","iets"maken hihi.Groetjes Miranda

Juanita zei

Ongelovelijk, het klingt alsof je alles zo uit je mouw schut, hihihi.
Nou, echt heeel mooi al je kaartjes.
Liefs Juanita

Kreatives von Andrea zei

So, nun schaffe ich es endlich bei dir vorbeizuschauen, und du warst so fleißig, ganz bezaubernde und wundervolle Karten sind da bei dir entstanden, die gefallen mir sehr gut.Meine Favoriten sind die letzten beiden Karten, die wirken so richtig schön edel.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

.