2

donderdag 11 augustus 2011

Behang papier!


Het papier dat ik heb gebruikt is gewoon behang.
Ik heb het in reepjes gescheurd om een beetje een grillige rand te krijgen.
Daarna met glitterlijm bewerkt.
Het bovenste plaatje is van Sarah Kay.
Het onderste een piramide plaatje.
Ben ik niet zo van onder de indruk.
Bij dit plaatje is het gezichtje 'heel'
Als er in het gezichtje geknipt moet worden gebruik ik alleen het onderste plaatje.
Verder wat glittertjes en een strikje en klaar zijn de kaartjes.

6 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hoi Mieke,
Heel leuk gedaan,zo zie je dat behang op een kaart, net zo mooi kan zijn als op de muur.
Groetjes, Greet

Marian de Maijer zei

Ziet er gezellig uit
Groetjes

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo die Mieke, Behang papier gebruiken hoor je niet zo vaak. Mijn nicht maakt er ook hele leuke dingen mee en het is mij dus wel bekend. Mijn man Theo is schilder-behanger, dus .... boeken en behangetjes genoeg. Je kaartje is erg leuk geworden. Goed idee om dat behang te scheuren en leuk dat Sarah Kay plaatje. Deze kende ik nog niet.
Gezellige zondag en zoals je misschien wel gezien hebt ben ik gelijk volger geworden. Dus kom nog weleens langs bloggen.
Groetjes Lida

Irene zei

Hoi Mieke,

dankjewel dat je volger bent geworden en zoals je ziet, kom ik direct een kijkje bij je nemen. Ook ik gebruik -zoals je wel hebt gelezen - behang en wat ik verder ook maar tegen kom en bewaar. In feite is dat het echte scrappen maar ja...........er is zo veel moois te koop dat we daar toch ook niet neen tegen kunnen zeggen!

Groetjes, Irene

Marja's Stamp Addiction zei

wat kun je een leuke en mooie dingen maken met behang he. Juist ook mooie achtergronden. Neem regelmatig bij bouwmarkten behang proefstukjes mee. Je kaarten zijn mooi hoor.
groetjes
Marja

Angela zei

Hallo Mieke

Wat een mooi blog heb je en schitterende creaties maak je. Ben gelijk volger om je mooie creaties
te blijven bekeken. Zou het leuk vinden als ook even bij mijn blog langs kwam om te kijken.

Groetjes Angela

.